SNITEL DE SOIA

IMG_4395

Include soia in meniul tau saptamanal si, in scurt timp, vei avea numeroase beneficii. Preparatele din soia, gatite cu mult usturoi, ajuta la scaderea rapida a colesterolului de pe peretii vaselor de sange. Usor digerabila, soia este energizanta, are efect regenerator pentru celule si regleaza tranzitul intestinal. Deoarece contine mai putine calorii decat carnea, este foarte indicata in caz de obezitate, hipertensiune arteriala sau boli cardiace. Are o multime de proprietati nutritive, este mai ieftina decat carnea si mult mai sanatoasa decat orice alte produse alimentare. In plus, o poti gati in multe feluri. Contine de doua ori mai multe proteine decat carnea, tot atata lecitina cat galbenusul de ou, cazeina cat orice produs lactat si este bogata in vitamine, fibre alimentare, saruri minerale, uleiuri vegetale, glucide, celuloza, rasini etc. (sursa http://www.avantaje.ro).
Si acuma ca stiti atatea lucruri despre soia, va propun sa gatim.

INGREDIENTE (3 pers.):                   TIMP DE GATIRE – 45 min

soia texturata (snitel) – 100 gr
morcov – 1 buc.
ceapa – 1 buc.
faina – 3-4 linguri
rozmarin – 1 crenguta (optional)
cuisoare – 2 buc. (optional)
frunza de dafin – 1 buc.
ulei – 3-4 linguri
sare, piper boabe si macinat

MOD DE GATIRE:

IMG_4312    IMG_4316

Punem la fiert o cratita cu apa, in care am adaugat o ceapa intreaga decojita, 1 morcov intreg, 1 frunza de dafin, cateva boabe de piper negru, cuisoare si sare. Cand da in clocot adaugam bucatile de soia si le fierbem in decurs de 30 minute.

IMG_4320    IMG_4321

Cand sunt gata le scurgem de apa, presandu-le bine (in caz contrar vor avea gust amarui).

IMG_4326

Din cateva linguri de faina si apa pregatim o compozitie ca pentru clatite. Saram, piparam si adaugam acele tocate de rozmarin.

IMG_4382    IMG_4383

Inmuiem fiecare snitel in compozitia obtinuta si prajim intr-o tigaie cu ulei incins. Cand sunt gata le scoatem pe hartie absorbanta de bucatarie, unde se va elimina uleiul in exces.

IMG_4385    IMG_4386

IMG_4388    IMG_4391

Servim cu pireu de cartofi sau orez, acompaniem cu salata din legume proaspete sau varza murata. Dupa cum vedeti din imagini eu am servit cu pireu de cartofi, salata de vinete coapte, masline, felii de lamaie si verdeata (macris si patrunjel).

IMG_4393

Daca va place aceasta reteta sau altele de pe blog dati like la pagina mea de Facebook www.facebook.com/BlogCuSareSiPiper

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

floricacuisine

Welcome to my cuisine! Let's cook!

Evelina's Food

Rețete gustoase și sănătoase!

OSPĂȚ VEGAN

Bucate vegan pe gustul tău, un adevarat ospăț

EMY'S KITCHEN

BUCATARIA EMILIEI

Gustosel

Descoperă bucuria de a găti acasă!

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d blogeri au apreciat: